Thursday, October 10, 2013

All for children

Godmorgon!

Jag var uppe tidigt imorse och gick på ett event på H&M med mamma. Där presenterades årets släpp av H&M:s ”All for children”-kollektion där 25 % av försäljningspriset går till UNICEF. Det bjöds på god frukost och det var folk från UNICEF, Mama & H&M som pratade om kollektionen. Blev helt kär i alla små kläder, dock tog de finaste slut väldigt snabbt :) Båda mina syskon fick lite nytt i garderoben :)

Mina favoriter var 1700-talsklänningen, piratrocken och Beetlejuicekostymen (vill att min framtida son ska ha en sån^^)



Älskar självklart mops-handväskan också, fick dock ingen bra bild på den :) 



Jag och mamma sprang även runt och köpte lite till oss, hittade bl.a en tröja på barnavdelningen som passade mig, haha!

No comments:

Post a Comment